یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی اسفند ماه برگزار می شود

بیست و یکمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله كام) با شعار راه حل های نوآورانه از ۵ الی ۸ اسفند ۱۳۹۹ در تهران برگزار می شود.

با CES۲۰۲۱ بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه CES امسال

نمایشگاه CES ۲۰۲۱ با تمامی نمایشگاه‌هایی که تابه‌حال تجربه کرده‌ایم، متفاوت بود. به دلیل شیوع بیماری کرونا، این نمایشگاه کاملا دیجیتال و از طریق وب‌سایت‌ها برگزار شد و محصولات جالب و متنوعی در آن به نمایش در آمد که در اینجا بخشی از بهترین محصولات این نمایشگاه را معرفی کرده‌ایم.

مجموعه استوری های زیبا به مناسبت ایام فاطمیه

در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) مجموعه‌ ای از استوری‌ های مناسبتی برای این ایام را برای شما مخاطبان جمع آوری کرده ایم.

روسیه استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی را ممنوع می کند

روسیه قانونی پیشنهاد کرده تا جریمه ای برای کاربران و شرکت هایی تعیین شود که از سرویس اینترنت ماهواره های شرکت های غربی مانند استارلینک استفاده می کنند.

شرکتهای دانش بنیان ایرانی به کابل می روند

شرکت‌های دانش‌بنیان در چهار پاویون کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت و معدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل حضور پیدا می کنند.

یک مقام مسئول خبر داد: برنامه همکاری علمی و فناوری با متخصصان بین المللی کلید خورد

رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از همکاری با متخصصان بین المللی خبر داد و گفت: امیدواریم که این برنامه همکاری با متخصصان خارجی توسعه پیدا کند.

پاکستان سیستم پرداخت دیجیتال دولتی راه اندازی می‌کند

دولت پاکستان از راه اندازی یک سیستم پرداخت فوری دیجیتال خبر داده که «راست» نام دارد و با هدف تقویت روند دیجیتالی شدن اقتصاد این کشور ابداع شده است.

فصلی تازه برای آزادی بیان در شبکه های اجتماعی

این روزها تاریخ امریکا شاهد عجیب‌ترین روزهای این سرزمین است. برای نخستین بار در تاریخ این کشور حساب کاربری یک رئیس‌جمهوری در توئیتر مسدود می‌شود و کنگره به تصاحب معترضان درمی آید. برخی اما یک موضوع دیگر را نیز تاریخی می‌دانند و آن هم نقض آزادی بیان در این کشور است.

چه انتظاراتی از نمایشگاه CES ۲۰۲۱ داشته باشیم؟

نمایشگاه CES ۲۰۲۱ در چه تاریخی برگزار می‌شود و میزبان کدام شرکت‌ها است؟ چه محصولاتی در CES ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند؟ در ادامه تمامی اطلاعاتی را که از CES ۲۰۲۱ می‌دانیم مرور می‌کنیم.

شبکه‌های اجتماعی آمریکا بر ضد ترامپ و حامیانش متحد شدند

مشهورترین شبکه‌های اجتماعی در آمریکا حساب‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را برای مدت‌های مختلفی تعلیق کرده‌اند.

مطالب پر بازدید آرشیو