جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اينترنت

فروش بسته های عیدانه اینترنت مخابرات با عنوان "بسته های عید فطر"

همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، شرکت مخابرات ایران به منظور تحقق مشتری مداری و گرامیداشت این ایام فرخنده، فروش بسته های اینترنت مخابرات ایران شامل ۵ بسته ترافیکی را آغاز می کند.

در حاشیه جلسه دولت وزیر ارتباطات: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد؛ ممکن است در خانه ما سرعت زیاد باشد و در محل کار شما کم باشد یا به عکس.

درخواست نمایندگان مجلس از وزارت ارتباطات: اینترنت کاربران کم‌مصرف را رایگان کنید

گروهی از نمایندگان مجلس در جلسه با مدیران وزارت ارتباطات از این وزارتخانه خواسته‌اند تا دست‌کم اینترنت کاربرانی را که در ماه کمتر از دو گیگ مصرف دارند، ارزان یا رایگان کنند.

واردکننده انحصاری اینترنت به کشور در سال ۹۹ سود خالص ۷۵۴ میلیاردی داشته است

بررسی صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت (زیرمجموعه وزارت ارتباطات) در سال مالی ۱۳۹۹ خبر از درآمد عملیاتی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و سود خالص ۷۵۴ میلیارد تومانی می‌دهد.

صعود شش رتبه‌ای سرعت اینترنت موبایل

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه مارس ۲۰۲۲، به ۲۴.۹۰ مگابیت‌برثانیه رسیده و ایران را در جایگاه ۷۴ از میان ۱۴۱ کشور قرار داده که شش پله بالاتر از ماه گذشته است.

عباسی شاهکوه: تعرفه اینترنت خانگی ۶۰ درصد افزایش یافته است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۶۰ درصدی تعرفه اینترنت خانگی خبر داد.

مدیرعامل زی‌تل: در نیمه دوم سال وارد فاز تجاری‌سازی اینترنت ۵G خواهیم شد

‌زی‌تل یکی از چهار شرکت دارای مجوز WTTx و ارائه‌دهنده سرویس TD-LTE، قصد دارد در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ اینترنت نسل پنجم موبایل را به کاربران خود عرضه کند.

توضیحات رگولاتور در خصوص تغییرات اخیر تعرفه اینترنت ثابت و همراه

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تغییرات قیمت بسته‌های اینترنتی از تهیه برنامه‌ای جبرانی برای اقشار کم برخوردار خبر داد.

آیا قیمت اینترنت برخلاف قانون گران شده است؟

اپراتورها طبق مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اجازه دارند هر گیگ اینترنت را تا ۴۲ هزار تومان بفروشند. اکنون برخی اپراتورها از این ظرفیت قانونی استفاده کرده و قیمت بسته‌های اینترنت را در چارچوب قانون اما بدون مجوز سازمان تنظیم مقررات و بدون اطلاع کاربران افزایش داده‌اند.

مطالب پر بازدید آرشیو