جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

کاربران بلوبانک با فعال کردن سرویس پاداش در خریدهای خود تخفیف می‌گیرند

دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن سرویس «پاداش»، می‌توانند از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، استفاده کنند. در سرویس جدید بلوبانک، بخشی از پول بعد از خرید به حساب کاربران برمی‌گردد.

چندین هزار درگاه پرداختی به سوی کارت به کارت می‌روند

پرداخت‌یارها می‌گویند در پی بسته شدن درگاه‌های پرداخت به دلیل متصل نشدن پرونده مالیاتی به درگاه پرداخت، بخشی از صاحبان این درگاه‌ها اعلام کرده‌اند که از این پس ابزار کارت به کارت را جایگزین درگاه خواهند کرد.

ممنوعیت دریافت کپی مدارک از اشخاص در هنگام ارائه خدمات بانکی

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی کشور با بیان اینکه دریافت کپی مدارک از اشخاص در هنگام ارائه خدمات بانکی ممنوع است، دریافت کد رهگیری از سامانه استعلام هویتی سازمان ثبت احوال کشور را راهکار درست عنوان کرد.

خودپردازهای مشارکتی، ATMها را از انحصار بانک‌ها خارج می‌کنند

متخصصان حوزه بانکی و فناوری بر این باورند که فراهم شدن امکان خرید خودپردازهای مشارکتی علاوه بر اینکه خودپردازها را از انحصار بانک‌ها خارج می‌کند تاثیر بسیار خوبی بر اشتغال‌زایی و درآمدزایی دارد. دستگاه‌های خودپرداز تا مدتی تنها در مالکیت بانک‌ها و شرکت‌های مرتبط به بانک‌ها و حوزه فناوری‌ بود، اما در چند سال گذشته با بیشتر شدن نیاز شهروندان به خدمات دستگاه‌های خودپرداز، امکان خرید دستگاه‌های خودپرداز برای اشخاص حقیقی و حقوقی هم فراهم شده است.

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

چرا ماینرهای ساختمان بورس زودتر متوقف نشد؟

سخنگوی صنعت برق کشور از کشف و ضبط ۸۲ دستگاه ماینر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است لذا زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت.

ارزش معاملات الکترونیکی در سال ۹۹ به ۱۰۹۷ هزار میلیارد تومان رسید

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد سالانه این مرکز گفت: ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال ۹۹ به یک‌هزار و ۹۷ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

ارزش بیت کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است.

حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری‌های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

ارزهای دیجیتال سراب یا رویای ثروتمند شدن؟

اخیرا ارزهای دیجیتال به شاه کلیدی برای پولدار شدن آسان برای همه تبدیل شده است، اما آیا واقعا می توان با این شاه کلید به رویای ثروتمند شدن رسید؟

مطالب پر بازدید آرشیو