جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

استفاده همزمان دو شماره در گوشی‌های عادی با اندروید ۱۳

اندروید ۱۳ به سوی انتشار کامل برای عموم کاربران پیش می‌رود و گوگل در این مسیر قابلیت‌های بیشتر و بیشتری را به این سیستم عامل جدید اضافه می‌کند.

ارتباط شهروندان شهرستان های استان تهران برقرار شد

ارتباط تلفنی شهروندان تعدادی از شهرستان های استان تهران که بر اثر آتش سوزی حوضچه مخابراتی قطع شده بود، برقرار شد.

نمایشگاه امروز نوید بخش آغاز حرکت نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه «شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx» گفت: نمایشگاه امروز نوید بخش حرکت چرخ نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور است و خوشبختانه فعالان و تولیدکنندگان این صنعت خود را آماده کرده اند تا به سرعت بتوانیم ۲۰ میلیون فیبر نوری را به منازل و کسب و کارها برسانیم.

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

افزایش حق السهم دولت از درآمد اپراتورها قطعی شد

درجریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات ۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.

مخالفت زارع‌پور با افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورها

وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورهای همراه انتقاد کرد و آن را منطبق بر چارچوب‌های حقوقی ندانست. طبق گفته عیسی زارع‌پور این تصمیم برای وزارت ارتباطات مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا ۵ ماه آینده مجهز به سیستم پایش اعلام حریق هوشمند می‌شوند

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا تیرماه ۱۴۰۱ از سوی مبین‌نت به عنوان اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان مجهز به سیستم پایش اعلام حریق خواهند شد.

وزیر ارتباطات: تخلف پیامک‌های مزاحم را گزارش کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به روش شماره‌گیری کد #۸۰۰* برای مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی، گفت: در صورتی‌که با وجود مسدودسازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، همچنان پیامک‌هایی با محتوای نامناسب دریافت می‌کنید، این تخلف را با ارسال شماره خط ارسال‌کننده به سامانه پیامکی ۱۹۵ گزارش کنید.

زیرساخت لازم برای راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری انجام شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که معماری و توسعه لازم برای نیل به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، در شرکت مخابرات انجام شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو