دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

فرصت یک‌‌ماهه وزارت ارتباطات برای مشخص کردن نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید تا اردیبهشت ۱۴۰۱ معماری کلان و الزامات فنی ارائه خدمات هوشمند و نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند دستگاه‌های اجرایی را تدوین کند.

توضیحات رگولاتور در خصوص تغییرات اخیر تعرفه اینترنت ثابت و همراه

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تغییرات قیمت بسته‌های اینترنتی از تهیه برنامه‌ای جبرانی برای اقشار کم برخوردار خبر داد.

هفت ترفند مخفی جی‌میل که همه باید بدانند

جی‌میل رابط کاربری ساده‌ای دارد، اما در عین حال هزاران هک و ترفندهای پنهان برای بهینه‌سازی تجربه کاربری در جی‌میل شما وجود دارد، از جمله لغو ارسال ایمیل.

ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت گفت: در سال جدید برای ۶۲ روستا ارتقا تکنولوژی سایت‌های مخابراتی در نظر گرفته شده است.

نسخه نوروزی نشان با ۲ قابلیت رادیو نشان و کنکاش منتشر شد

نقشه و مسیریاب نشان نسخه جدید خود را با دو قابلیت «رادیو نشان» و «کنکاش» برای سفرهای نوروزی عرضه کرد. نسخه ۱۰ نشان، امکان گوش دادن موسیقی به وسیله رادیو را فراهم کرده و قابلیت کنکاش، مکان‌های اطراف مثل رستوران‌ها یا محل‌های گردشگری را به کاربران نمایش می‌دهد.

امکان انتخاب گرداننده به لایو اینستاگرام اضافه شد

پس از مدت‌ها انتظار، اینستاگرام بالاخره امکان انتخاب گرداننده را برای ایجادکنندگان بخش لایو یا همان پخش زنده خود فراهم کرد.

رسالت وزارت فرهنگ، ایمن سازی فضای مجازی است

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ، تدوین نظام رده‌بندی محتوای فضای مجازی را از اولویت‌های قطعی این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: رسالت وزارت فرهنگ، سالم سازی و ایمن سازی فضای مجازی است.

امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی به صحن علنی

نماینده مردم اردبیل در مجلس از امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی از کمیسیون مشترک به صحن علنی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی کارشناسی بیشتر قرار گیرد و به طور قطع در حال حاضر اولویت مجلس، معیشت مردم است نه چنین طرح هایی.

تقی پور: کاهش سرعت اینستاگرام هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی با بیان اینکه فضای تخریبی ایجاد شده، صرفا برای امروز نیست و بسیاری از حرف های ما تاکنون تقطیع، تحریف و تخریب شده است، گفت: ربط دادن کاهش سرعت اینستاگرام به طرح شبیه به شوخی است.

استارلینک ۲۵۰ هزار مشتری دارد

براساس توییت مدیرعامل SpaceX بیش از ۲۵۰ هزار پایانه کاربری استارلینک به سرویس ماهواره‌های اینترنتی استارلینک اضافه شده‌اند.

مطالب پر بازدید آرشیو